Selamat pagi........ :)
I got a phone call from my sis few weeks before when I was still in Kelantan. I was so worried knowing that my youngest bro has changed when I was informed that he became so stubborn and keep on playing xbox all the time. Never bother to answer when people call him.
Bila saya sampai rumah jumaat lepas, he's the first person to welcome me. Muka excited dia masa buka pintu untuk saya dan suara dia yang masih budak-budak lagi. Perkara pertama yang saya akan minta dari dia? "Nak kiss.." Biasanya dia akan bagi dengan muka yang sangat happy. Tapi ari jumaat tu, dia wat muka sikit dan bagi pipi dia secara tak rela. Amboihh.. Saya nak tahan ketawa masa tu sebenarnya.
(Jual mahal lah pulak. Haha)
Zaman kecomelan dia
Saya memang suka cium pipi dia sampai sekarang.
Mujur suara dia tak tukar jadi garau lagi. I felt so relieved. I shouldn't feel this way, am I? Semua orang akan membesar. Saya macam nak lawan kuasa Allah pula kan. ( Ok, this is getting more serious. ) Tak nak lawan.
The other day we went to buy his school uniform. Peliknya... Beli kan baju sekolah menengah untuk dia. Seluar putih. Nak seluar biru gelap juga! Kakak yang semakin mengada. And the worst part was when he refused to hold my hand like before. Sedih sangat. Biasanya dia akan pegang tangan bila berjalan. Dulu kawan-kawan dia ketawakan dia bila saya pegang tangan dia masa nak pergi kedai. Dekat saja pun. Tapi masa tu dia tak hiraukan pun bila orang gelak.
Sekarang dia jalan tak nak pegang tangan dan siap dengar mp3 masa jalan-jalan. Nampak cool lah tu? -.-