Nak cerita banyak-banyak hari ni boleh?
Ive been very busy lately sebab asyik enjoy saja bila balik rumah. It has been 6 days having so called study week at home. Ive spent my time enjoying here and there and I got tired every time I reached home. and now I feel so tense. -.- Rasa kan lah wahai Sarah. Thought of going back early but they refused to let me go. Rasa tak puas dating dengan family. Gedik sangat lah tu, cuti semester nak dekat dah pun. -.-
So, semalam hari paling best sangat sebab keluar jalan-jalan. Dapat makan-makan. Biasalah, bab makan memang best sangat kan. :) Had dinner at Sekinchan Ikan Bakar, and it was our first time and surprisingly it wasnt bad at all. Rasa pedas sambal ikan bakar tu memang best. Saya siap order nasi tambah okay. Telan air liur sekarang. Rasa tak?
Dan perkara memalukan terjadi masa nak solat asar kat Masjid Putrajaya. Tapi malu nak cerita. Bukan sebab terkentut depan orang ramai ke apa. Bukan tu. -.- Nanti cerita lain, okay?
I continued watching "Paranormal Activity 2" with family the other day. Guess what happen? I end up sleeping with my sister on that night. Dan semalam saya dah berani tido seorang dalam bilik sendiri dan terjaga pukul 5 pagi. Terus pergi bilik abang dan tido senyap-senyap tepi dia sebab katil dia besar. Tak malunya.. -.-
Cerita yang kononnya banyak berhenti setakat ini.
I continued watching "Paranormal Activity 2" with family the other day. Guess what happen? I end up sleeping with my sister on that night. Dan semalam saya dah berani tido seorang dalam bilik sendiri dan terjaga pukul 5 pagi. Terus pergi bilik abang dan tido senyap-senyap tepi dia sebab katil dia besar. Tak malunya.. -.-
Cerita yang kononnya banyak berhenti setakat ini.
Bye!
p/s: Remember about the things Ive wanted to make it happen?
It happened yesterday. :)
