Semalam tak dapat tido sebab memang tak dapat tido. Cuba lelapkan mata tapi tak dapat. Sumbat mp3, pasang lagu-lagu dalam folder aiskrim cokelat. Masih tak dapat tido.
Argghhh!Rasa menyesal sangat tengok cerita hantu semalam sorang-sorang! Kalau tengok dengan kawan, boleh rasa takut sama-sama. Ini lah akibatnya. Kalau cerita Al-Hijab tu tak kisah sangat. Menyesal tengok cerita Paranormal Activity. :( :( :(
Mungkin ada yang rasa tak takut langsung. Cerita dia tak nampak pun hantu yang geli, banyak darah, gigi panjang lagi tajam ke. Dah baca ayat kursi 3 kali, masih takut lagi. Asyik tengok hp, tapi tak tau nak kol sapa.
Jadi takut sebab cerita ni bukan rekaan.
Lagu-lagu sentimental yang disumbat pun dah jadi lagu seram. Asyik teringat babak perempuan tu kena tarik! Malam tadi yang sepatutnya sejuk, jadi panas. Dahi asyik berpeluh, tengok yana n syida, sedap je tido dari kul 12 malam. Saya?? Pukul 3 pagi masih tak dapat tido. Rasa nak lompat je kat katil dorang, tapi takut dorang sempit pulak. Haish. Dalam hati asyik berzikir je. Ha... tang ni lah nak ingat zikir kan.
Terkebil-kebil tengok syiling. Bila dah takut, pejam mata! Bila takut lagi, pusing kanan! Bila rasa ada benda kat kiri, pusing kiri pulak! Perasaan, perasaan...
Malam ni macam mana pulak? :(