Selamat pagi, sila lihat jam di laptop anda sekarang. Yes, its 15min past 3 in the morning and Im still awake. Well I used to sleep early at home but last minute task was given to me and I'm dying to complete those. Nyak minta tolong buat kerja dia. Ikhlas kan hati. Ikhlas.
A quick update what Ive been doing lately,
Jadi seorang kakak yang kuat berleter.
Makan blueberry cheese tart kat depan fridge. Pernah try? Buka peti ais, bersila depan tu, dan makan blueberry cheese tart ni sampai tertido kat situ.
Jadi assistant seorang kakak yang suka menconteng muka para gadis.
Pergi jumpa sanak saudara, lepas tu jeles tengok anak-anak mereka yang sangat comel dan sepupu, dua pupu yang beramah mesra dengan suami mereka, cubit pipi suami mereka. Saya naik jeles dan nak kahwin awal. Ish mengada lah sungguh. -.-
Sekarang nak sambung buat kerja.
Nampak sangat malas nak tulis tapi nak update juga.
Cuti korang macam mana? :)




