Wednesday, January 25, 2012

Is it ever too late?

Hari ni, hari dating bersama orang tersayang.


Today left me so very exhausted but Im satisfied to see a happy smile on him. Seriously, Im so hectic and both my feet are very painful right now, lenguh sangat. To be honest, I dislike going out where Ive to walk around for several hours especially in crowded places, window shopping and stuffs but I couldnt resist when apis already asked me several times for aquaria.


Pada mulanya nak naik ktm tapi kakak nak juga hantar terus ke klcc dari shah alam sebab saya tak tahu naik ktm ke klcc. Teruknya. Kesian dia kena patah balik.




Berbaloi ke tak? Hmm. Well, it's worth for my bro as he eagerly interested in learning everything that he sees, he always eager to investigate this and that, asking u question as many as possible. Dia yang sibuk baca description sana sini, kakak dia sibuk menguap kat tepi. Alahai ngantuknya saya tadi.






Dah lama tak ambil dan upload gambar sendiri. Hehe. Tadi saya macam mak orang bawa anak pergi tengok ikan. Bakal suami entah sesat kat mana, tak jumpa lagi si isteri yang nak kahwin awal ni.

Tak apa, awak... Bila jodoh kita dah sampai, kita gi aquaria sama-sama ya. Bawa anak-anak kita yang comel-comel sekali. (Aduh. Gelinya~) <-- padahal tengah senyum sekarang ni.




Cuba korang bayangkan gelas ni pecah. Takut tak? Tadi kitorang bayang macam-macam. Bajet dalam movie. :)









Kesian dia, lapar sangat sebab tak sabar sangat nak masuk aquaria. Cepat betul dia makan tadi. Masa nak balik tadi naik lrt then ktm. Tersalah naik lrt tadi, mujur tanya makcik kat sebelah, kalau tak.. dah tersasar kat mana dah tadi. Lepas tu nasihat adik, kalau tak tahu.. jangan malu bertanya. Padahal nak cover malu sebab adik asyik gelak.




Ular pun pun ada. K bye bye. Nampak sangat dah malas nak type. :)

Selamat malam. Have a nice holiday!