Jealous tengok ramai makan durian sekarang. Saya pun nak jugak.
Pening pulak kepala ni.
Pening pulak kepala ni.
Baru ja lepas makan durian dengan Yana n Syida. Dibeli oleh dia yang baik hati dan diseludup dengan baik oleh saya sendiri masuk ke kolej kediaman. Berdebar-debar gak kalau felo nampak. Haish, bau kuat sangat ni. Kipas-kipas plastik berisi durian tu dengan tangan. Macam lah bau tu boleh ilang. Okay, tak boleh lengah2. Kena bawa cepat. Dup dap dup dap.
Akhirnya...
Makan kat ampaian belakang. Bulan pulak cantik malam ni. Memang kena lah nak makan durian ni. Apa kaitan entah. Heee. Tak sabar. Tak sabar. Kuarkan 2 biji durian dari plastik. Pastu saya dan Yana tengok jer durian tu. Harapkan Syida buka kan durian tu. Okay teruja tengok, dia memang pandai buka. Alhamdulillah, kalau tak... Kempunan la.. Bukan senang nak makan durian. Sebelum balik Selangor, nak lepas gian makan durian dulu, sebab kat rumah tak pernah beli durian. T_T
Sebab dorang tak beli durian. Entah lah, kenapa korang tak nak beli durian eh? Tak pernah nampak durian kat umah. T_T
3 orang makan 2 biji durian, agak rakus kami makan. Sedap sangat. Makan sampai comot. Kat idung pun kena. Tak senonoh? Cute ape..
Lepas dah hapuskan bahan2 bukti, terus balik bilik. Kepala sedikit pening tapi hati puas sangat. ^^
Ps/ Terima kasih banyak2 ^^
Panas pulak lepas makan durian. Adeh, padan muka. Mujur esok tak ada exam.