Thursday, January 27, 2011

rindu.rindu.rindu

Hari ni hari Rabu, esok hari Khamis... :) Hari untuk berjumpa kekasih-kekasih di rumah setelah beberapa bulan meninggalkan mereka.

I received a call from Nyak at 6.21am this morning.

" Chutti, jangan lupa balik esok... "
Dalam hati, apa yang Nyak membebel pagi2 ni. Its like a warning. Still sleepy till I feel like ignoring my mom's reminder. Kedengaran risau, takut terlepas flight lagi. Disebabkan saya anak yang baik, saya terus bangun dan mendengar dengan penuh teliti. Sambil mata yang masih tertutup.


" Dah solat? " Nyak tanya.
Dalam keadaan mamai, jentik-jentik mata untuk menghalau syaitan-syaitan yang sedang memberatkan mata.  Nak latih diri jadi isteri yang solehah. ehem. :) -apekaitanentah-

Mengantuk lagi sebab semalam membuang masa menonton satu lagi cerita buatan Malaysia yang membosankan. "Aku masih Dara". Mengharapkan sesuatu kelainan tapi hampeh. Adoyai...


Seriously, its a boring movie with nonsense people. (except for Asyraf Muslim)  Dia cool lah! ^^ The storyline is wildly unrealistic. They are adding another crappy movie with negative qualities, I guess. Syok sendiri ker masa buat filem ni. 


Bosan lah. Bosan tahu tak? 

After I had my subuh prayer, I could feel the rhythmic of my heartbeat when 'home' came to my mind. Its like a feeling when you miss your lover so much. Got it? Good.


Selamat bercuti.
Itu sahaja bebelan sebelum tido. Good night. :)