Wednesday, January 19, 2011

Awak ni cool lah!

" Walaupun kawan-kawan awak lagi handsome, saya tetap pandang awak."

Selamat petang! Bangun lah, tahu tido jer... Ada hati dah mula membebel ni. Bukan saya. Bukan.. Hati dia.
Bebelan dia bermula sekarang. -.-

Bila awak macam ni, ingat hot sangat lah??

Awak rasa muka awak handsome.
Awak buat sesuatu untuk mendapat perhatian. ( Sangat tak hot. Tahu tak? )
Rambut stylo, berjalan dengan cool, padahal tak cool pun~
Bila awak bersukan, ramai orang nak tengok, pastu awak buat-buat cool. dan bla bla...


Saya rasa awak tak hot. Langsung tak. Dah lah tak hot. Tak COOL pulak tu.

Dia lain dengan awak, dia tak peduli pun semua tu. Saya jalan tepi dia banyak kali. Dia tak pandang langsung. Saya balik bilik, tukar baju cantik-cantik, terlalu lagi tepi dia ( buat-buat lalu ). Dia tak pandang pun!


Mungkin saya tak cukup cantik. Tapi orang kata saya comel.Comel jugak lah. Macam Siti Nurhaliza. (amik plastik cepat, muntah sama2) Bila kita berselisih, kawan-kawan awak pandang saya. Walaupun kawan-kawan awak lagi handsome, saya tetap pandang awak.  Macam biasa, awak tak pandang saya.

Sedih lah. Sedih lah macam ni. Okay, saya tipu jer.

Dalam hati saya sebenarnya suka sangat.

Awak ni cool lah! Sangat cool. ^^

Itu jer bebelan hati dari dia. Paham tak? Tak? Okay lah bye!