Selamat pagi semua!!
Awalnya saya bangun. Kira tak tidur balik lepas subuh ni, memang awesome! Padahal tengah tunggu turn nak guna mesin basuh. -.- Banyak sangat. Biasa cuci guna tangan. Betol... Tak tipu... ^^
Yes, En Zul Azren saya dah lama tak on9. Agak busy sem ni. -.- Bila balik bilik, tengok jer laptop kat atas meja tu. BERHABUK sudeyh~
Owh lupa nak wish Happy New Year. Wish?? Betol cakap si jejaka cool ni.
" It's just another day "
Lepas tuh, nak sambut menyambut. Apekehal nya nak celebrate bagai. Bunga api bla bla. Lepak macam orang tak ada akai.
Macam emmet kata jugak, " Tahun Baru, Ada Apa Hal? " Arak - hotel murah - and whatsoever tuh... Ntah pape lah orang zaman sekarang ni. Sibuk nak celebrate tahun baru macam monyet!
Rasanya saya tak pernah keluar dengan kawan2 nak sambut new year ni. Walaupun duk kat selangor, tak adanya sibuk nak gi celebrate kat KL tuh. Bukan nak cakap baik okay, pakcik2. Duduk umah, lepak2 dengan family! Lagi best~
Okay, tu jer merepek meraban pagi ni!
Nak berebut guna mesin basuh.
Tata! :)
ps: jejaka cool, blogger yang best. English dia memang superb! Memang educated punya orang lah. Bukan tu jer. Haa korang tengok sendiri la. ^^
