Thursday, December 9, 2010

my sister is a monster!


saya budak baik. 
saya tak kacau orang.
selalu buat kerja, tak kacau orang pun
borak-borak dengan Nyak
baca blog-blog korang
layan kerenah adik-adik
buat air kopi Abu

lepak kat bilik abang, 
tengok dia main gitar
dengar lagu kat bilik dia, sebab ada set speaker, 
best...
pasang lagu agak kuat, jantung pun menari-nari
tiba-tiba kepala mula angguk-angguk
ikut rentak lagu. seronok. suka.suka. 


bila dah penat
tumpang katil abang, tido, terbasahkan bantal dia dengan air liur
oppss sorry!

tapi... tapi...

kakak saya macam monster.
suka kacau orang,
suka cubit pipi, jaga-jaga sape yang pipi macam pau. 
bukan cubit main-main, manja-manja, bukan...

cubit geram.


sakit. tak tipu. pipi abang pun jadi mangsa. kat Nyak pun dia buat.
tangan dia kuat. kuat. 
pipi jadi merah-merah, macam kebas pun ada. 


sekarang pun masih kesakitan. 
my sister is a monster!

:)