Lama sangat tak on9. Padahal baru hampir seminggu. Agak bz cuti sem kali ni. Fb tak payah cakap lah. Dah tahap malas sangat nak login fb. Tapi still check benda2 penting. Agak kecewa, sebab tak ada jemputan makan. Takpe. Takpe. Tapi tak pernah bosan dengan blog. Baca blog-blog best n kawan2.
Cuti sem kali ni memang best sebab rasa bahagia. Setiap kali balik rumah, mestilah bahagia kan. Tapi kali ni special sikit. ^^ Banyak sangat nak cerita. Tapi dah kena bebel banyak kali. Baju x kemas lagi. Esok dah nak balik kelantan. Mesti jarang on9 sebab line kat U yang macam kura-kura.
bye-bye selangor :)
tak sabar nak tunggu cuti lagi. gedik, gedik. okay, fine. tata!