Facebook. Buat fb masa masuk U. Sekarang dah rasa nak deactivate sepenuhnya. Tapi, tapi... Rasa sayang sebab banyak kawan2 sekolah, kawan2 matriks n kawan2 U. Memang tak active macam orang lain, sentiasa tukar profile picture, bertukar status, berkongsi gambar2, berkongsi video2 menarik... Tapi nanti lost contact lagi. Jadi saya tak nak deactivate! gedik, gedik. Okay.
Sebab kalau deactivate, pastu nak activate balik, kang nampak gedik pulak. He-he. Sebab dah pernah kena perli. -.-
Bukan semua orang ada nombor telefon masing2 kan... Tak perlu ada bila kita dah ada fb orang tu. Yelah mana tau kita nak kahwin, nak jemput kawan2 lama balik. kan dah payah. Cakap macam dah nak kahwin. Yup, memang pun. Perancangannya lepas graduate. Aha. Gedik betul Sarah ni. -.- kidding.
Memang sejak ada fb, dapat jumpa kawan2 lama. Happy sangat2. Jumpa kawan masa dia berhingus lagi. Yang gelakkan saya masa baru mula2 pakai tudung. Macam-macam. Sekali tengok kat fb, dah macam bapak orang, ada anak satu lagi.
Mula rasa bengang dengan fb, sebab boleh mengundang salah faham. Benci betol. -.- Kadang2 dieorang luahkan perasaan kat status, tak puas hati dengan orang ni la... orang tu la... Kita yang kuat perasan ni, perasan lah yang dia tujukan kat kita. Last2, kita sakit hati sampai dah tak ada mood nak makan. -.-
Jadi... Jadi...
Saya tak activate, cuma wall dah privacy. On9 pun 2 minit jer. Macam maggi kan. Sekadar check benda2 penting. Kalau korang ada hal penting, macam nak kahwin, nak buat kenduri, jemputan open house atau yang paling penting nak belanja makan kat Jogoya di JW Marriott hotel, hantarlah message kat fb k. Tag-tag lah saya. Okay? ^^
Itu saja merepek meraban.

