Sorry baru buat. hehe
Apa yang anda buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
face to face kat dia. tapi takut sendiri yang nangis. hmm
2) 6 orang di hati anda
3) Anda rasa anda comel
Comel gak... ^^
4) Single or taken?
Not available..
5) Blog yang saya suka?
semua kecuali blog yang menyakitkan hati
6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
4) Single or taken?
Not available..
5) Blog yang saya suka?
semua kecuali blog yang menyakitkan hati
6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
x... hehe
7) Lagu terakhir yang anda dengar
Bila Cinta...
8) Last text message
From a friend, Thanks sara
9) Last phone call
9) Last phone call
Ma!!
10) Hari terakhir anda menangis?
10) Hari terakhir anda menangis?
Malam tadi ad nangis, terlalu rindukan seseorang
11) List 5 kaler feveret anda
11) List 5 kaler feveret anda
Kuning
Hijau
Putih
Hitam
Kelabu12) bila kali terakhir YM?
lama dah x bukak
13) Game yang anda paling suka?
games r not for me
14) Adakah anda peminat MCR
13) Game yang anda paling suka?
games r not for me
14) Adakah anda peminat MCR
x sangat
16) Anda rasa tag ni best?
16) Anda rasa tag ni best?
best.. hehe. abis rahsia gue