Wednesday, June 23, 2010

Tag dari Ming2


Sorry baru buat. hehe

Apa yang anda buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?  
face to face kat dia. tapi takut sendiri yang nangis. hmm

2) 6 orang di hati anda
Rahsia boleh kan...

3) Anda rasa anda comel
Comel gak... ^^

4) Single or taken?
Not available..

5) Blog yang saya suka?
semua kecuali blog yang menyakitkan hati

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
x... hehe
 
7) Lagu terakhir yang anda dengar
Bila Cinta...
 
8) Last text message
From a friend, Thanks sara

9) Last phone call
Ma!!
 

10) Hari terakhir anda menangis?
Malam tadi ad nangis, terlalu rindukan seseorang

11) List 5 kaler feveret anda
Kuning
Hijau 
Putih
Hitam
Kelabu

12) bila kali terakhir YM?
lama dah x bukak

13) Game yang anda paling suka?
games r not for me

 
14) Adakah anda peminat MCR
x sangat

16) Anda rasa tag ni best?
best.. hehe. abis rahsia gue