Bukan main susah aq blaja, dia cakap, aq kira kambing n rakan2nya. Xpelah...
Best cuti ni dapat jumpa kawan2 lama. Aq dah lama tak gelak2 macam ni, sampai pecah lemak ku. Bagus gak...
Sebenarnya, masa Adik cakap pasal ubat mujarab untuk hilangkan double chin aq ni, aq percaya. Yelah aq kan lurus bendul ^^
Dia cakap sapu Colgate or Belacan...
Panas n sangat berkesan. Xpelah... Aq terkena lagi.
Sehari dengan dorang, memang terkena jer. Tapi aq tak kisah. Tak terasa, sebab dorang kawan lama yang aq rindu bangat! Yana pun tolong ketawa bila dorang kenakan aq. Suka tengok Yana ketawa.



