anda rasa anda hot?
x sangat. haha. sebab saya selekeh sikit. ^^
bila kali terakhir anda makan pizza?
lupa. mungkin kat kelantan
lagu terakhir yg sy dgr?
ehem "bila cinta"
ape yg anda wat slaen menyelesaikan tag ini?
tengok gambar2 farah kat NZ
slaen name sendiri, anda dipanggil name ape?
chutti!
tag lagi 8 org
...
1)Farah
2)Art Fellaz
3)Syida
4)Yana
5)Mira, even dia xda blog. hehe
6)Mira ming-ming ^^
7)Nurul
8)Khairul Azkar
siapakah org no 1 kpd anda?
tempat luahan rahsia saya, bestfriend!
katakan sesuatu mengenai org no 5
saya sangat sayang dan rindu dia!!
no 3 ade hubungn dgn sape?
dengan saya!! haha
bagaimana pula dgn no 4?
dah ad kot... x kot.. hehe
pesanan buat org no 6
kitak tabah ya.. hehe
kata2 cinta utk org no 2
semoga dapat cinta yang diimpi...
adekah org no 7&8 mmpunyai persamaaan?
xda rasanya...
berikan 5 yg anda taw ttg org yg men-tag anda
Dia comel ^^
suka shopping
gemar warna pink
ad nenek yang slalu kol dia
suka air laici!