Tuesday, June 19, 2012

Unforgettable



First thing first, masuk bilik-tekup muka kat bantal sambil cakap-kenapa perlu nangis tadi. Arghh.

malu.


Alhamdulillah, hari ni hari terakhir Latihan Industri saya. I am so thankful for the opportunity and I am so lucky to know each one of u. Mereka sangat baik, caring, peramah, take a very good care of me. Being the only practical student in the company, I have been exposed to many things and for that I'm so grateful to be part of the department. Pengalaman yang best untuk practical student.

















Membaca pesanan dari mereka, tersenyum sorang diri dalam bilik sebab kata-kata yang mencuit hati, bagi kata semangat, beri nasihat... Thanks to all of u for your continued support, love and for sending so many kind of messages. I love reading all of them and treasure every words written.


InsyaAllah, kita akan jumpa lagi. I will remember each one of u and will miss u guys!


p/s: kakak sedang tidur. Gelak dalam hati sebab esok dia kena pi kerja! >.<