Bulan puasa kena lah bersabar sikit kan? Lagi-lagi masa driving. Went to post office to settle application form n stuffs. U know how's my driving right? Already got my full license but still I dont drive much.
Owh, pak cik... Pak cik tak tahu kan. Saya bawa memang berhati-hati. Plus I was hectic since Ive been rushing here and there early in the morning.
Owh, pak cik... Pak cik tak tahu kan. Saya bawa memang berhati-hati. Plus I was hectic since Ive been rushing here and there early in the morning.
Ada lori kat depan, nak kena bawa laju ke? Tuuu pun nak hon. Nak potong lah.
Sabar sikit boleh?
ps/ kan saya dah bebel dalam hati. sabar, sabar...