Monday, December 7, 2009

Habit mereka dan...

Im not telling a cock-and-bull story.. But this is reality.

Habit kawan-kawan ku... Haha. Rasa nak gelak plak..
Seperti yang diperhatikan, ada yang macam dah biasa je.
Maklumlah, habit kan?
Ada yang habit bagus, berfaedah..
Ada yang kotor, berbau dan mengundang rasa ketidakselesaan
kepada orang lain...
Ini memang bahaya!

Habit mereka...
  • Jari tu, tak pernah nak duk diam. Apa dorang buat? ..Korek hidung.. 
  • Bila nervous jumpa orang yang dia suka.. Asyik keluarkan angin je. Apelagi. Mungkin cara ni buat dia tenang kot. Kalau dia ringan kan, agak-agak dia terbang kot. Ekzos kuat. ...Dia kentut non-stop...
  • Dah kenyang, tapi dia makan tak henti. Ni OK lg kan.
  • Dia suka sangat buat menda ni. Keluar pun taknak bersihkan badan. Ni kawan kambing. ..Tak mandi..  
?Agak-agak yang mana satu habitku... Haha. ?