Saturday, November 7, 2009

Gelagat Sarah dengan ?

Sebelum gi makan tadi, saja jer nak tunjuk berani. Kesian Mok kena tunggu. Main dengan Si Comel ni jap. Semua kawan2 lama tentu tau kan saya takut dengan menda ni.

Hmm, benda yang comel ni ha. Kucing. Kesian dia.. Comel2 pun kak Sarah tak suka
He-he. Bukan benci, tapi takut. Kucing macam harimau la. Ada kuku panjang n taring. OOhh takut la~~

Room mates, Shida n Yana help me a lot. They adore cats so much.

So, I decided to give a try..
Nampak la janggal.. Dorang cakap macam pegang Baby. Tapi, Baby mana ada bulu.

Mula2 takut sangat2.


Muka takut~~ Ha-ha




Finally, saya rasa OK. Tapi mak n bapa kucing, tak nak ok.... Bulu kucing ni bersih n sangat lembut


Comel la kucing ni... Manja sangat... Sory sayang, selama ni Kak Sarah xnak layan.