Sepanjang minggu lepas, kami berbuka puasa beramai-ramai di beberapa lokasi yang dipilih. Macam2 tempat kami jelajah. – Bachok, Jeli, Tumpat n Ketereh. Semestinya, U yang taja. He-he. Wow best sgt2. Naik bas ramai2. Dengan kehadiran gang2 Zack, suasana bertambah meriah! Pemandangan kat destinasi cantik n sgt2 damai.. Hmmm hirup udara segar setelah penat berperah otak di U. Suasana kampung.. X mcm KL.. Dapat makan free.. Tengok lembu, kambing, angsa n mcm2 lagi. Lembu 2 pandang macam nak kejar.. Dia xtau.. Nanti kena sembelih. He-he.
“Berbuka puasa dengan masyarakat setempat.” Orang kampung dah sediakan makanan.
Kami datang tinggal makan n solat.. =) Makanan sgt sedap..
Masakan kampung.. Nyum2..