Monday, April 30, 2012

Where Ive been lately



Salam semua... :) 


Sorry, dah lama tak update, memang banyak benda nak cerita tapi selalu tak ada masa nak on9 lama2. Ive been doing same routine every day. Nama pun rutin kan. But after all, still enjoying my work as Ive been doing different tasks every day, meeting new people and most important thing is, MAKAN!


As I said in my previous post, Ive been treated nicely, kawan2 kerja sentiasa tanya sama ada saya lapar atau tak. Nak makan ais krim ke x? Selalu belanja saya makan ais krim Magnum Almond. Terliur pulak sekarang ni. Macam2 lah. So can u guys imagine how do I look lately? Yes, Im gaining weight these days. Sejak kerja ni, dapat pergi makan best2, Asam Pedas kat kampung baru, makan Ayam Kampung dan siput sedut kat Cheras... Banyak lagi..




Best rojak & cendol, Bellamy. Ive been there few times during lunch hour break. 


Apa lagi ya? Melepak di rumah, is the best thing ever. Because Ive been busy going out here and there with sister and nyak instead of busy working. Saya dah mula tido awal setiap hari. 11 malam dah lewat ya untuk tido. Malam ni dikecualikan sebab esok cuti! Yeay.




Miki & Shy Shy. 



Started to love Fish&Co. Sedap sangat. Lagi sedap dari Manhattan Fish Market. 


Esok keluar lagi dengan nyak n kakak. Bosan tak post ni? Ha-ha. Bosan kan.


K tata! Nak tengok cerita Revenge!