huh~~
Bagus betul mulakan menulis dengan mengeluh. *sigh* mengeluh lagi.
Sejak kebelakangan ni asyik mengeluh saja. Tak bagus kan? Chutnyak pun dah tegur, kenapa dengan Sarah ni. Macam ada sesuatu yang tak kena. Macam rasa susah hati. Terus ambil wudhuk untuk mengaji. Rasa tenang sikit. Alhamdulillah.
Tapi kenapa ya?
Saya akan rindu tirai ini. Tirai yang memisahkan bilik saya dan chutnyak.
Saya akan rindu robot-robot ini di tepi katil saya. Milik chutnyak yang rajin menjahit tapi diletakkan dalam bilik saya.
Cuti kali ni terasa lama. Ya, memang lama. Lagi berapa minggu lagi dah nak balik kelantan. Saya sudah mula rasa rindu. Siapa akan jaga dia bila saya tiada? Siapa akan dengar luahan hati dia? Harap dia tidak menangis sebanyak ini bila saya jauh.

