Monday, October 25, 2010

Laugh

Assalamualaikum... :) ngee.

Hari ni semua orang macam tertekan skit. Sebab presentation, mungkin. It took almost 3 hours.
Mengantuk plus lapar. Kruk kruk... Bukan bunyi ayam. Bunyi perut saya.
Masa group lain present nampak nasi berlauk kat Marima n nasi standard kat Nur.

Ooohh lapar sungguh saya. -.-

Masa makan kat Nur, perbualan amat menarik. Pagi tadi macam stress plus sedih. Sebab? Hmm. Mungkin saya rindukan seseorang. Sape?? Hmm. Rahsia. :)
Tapi sebab perbualan ni dengan kawan2 yang sangat best, saya ketawa macam... Korang tau kan.. ^^

Perbualan pasal kahwin2. Biasalah isu ni lah paling best kan! ^^
Nak kahwin, Nak kahwin...
Ni bukan reaksi saya saja. Semua orang macam ni kan? KAN? ^^ Bagus.



Soalan2 comel dari mulut2 mereka yang comel.

Nak berapa anak?
Famiy planning macam mane? :)
Kembar ke?
Muka ikut sape?
Isteri dan ibu yang baik? Dan macam2. :)

Kita merancang, Allah yang tentukan. :)


Jaga diri semua!