Assalamualaikum... :) ngee.
Hari ni semua orang macam tertekan skit. Sebab presentation, mungkin. It took almost 3 hours.
Mengantuk plus lapar. Kruk kruk... Bukan bunyi ayam. Bunyi perut saya.
Masa group lain present nampak nasi berlauk kat Marima n nasi standard kat Nur.
Ooohh lapar sungguh saya. -.-
Masa makan kat Nur, perbualan amat menarik. Pagi tadi macam stress plus sedih. Sebab? Hmm. Mungkin saya rindukan seseorang. Sape?? Hmm. Rahsia. :)
Tapi sebab perbualan ni dengan kawan2 yang sangat best, saya ketawa macam... Korang tau kan.. ^^
Perbualan pasal kahwin2. Biasalah isu ni lah paling best kan! ^^
Nak kahwin, Nak kahwin...
Ni bukan reaksi saya saja. Semua orang macam ni kan? KAN? ^^ Bagus.
Soalan2 comel dari mulut2 mereka yang comel.
Nak berapa anak?
Famiy planning macam mane? :)
Kembar ke?
Muka ikut sape?
Isteri dan ibu yang baik? Dan macam2. :)
Kita merancang, Allah yang tentukan. :)
Jaga diri semua!
