Saturday, January 16, 2010

Family Day + Asyura

edited: Ili
Hari Sabtu, waktu bangun tido lebih lambat dari hari-hari biasa. Kalau boleh solat, tentu sambung tido. Toleh ke kiri, semua masih tido nyenyak. Malam tadi tido lambat, tengok movie.
Kejut Syida jap.. Dia ada tugas untuk Family Day Siswi. 

Masih bermalasan atas katil. Tak dapat nak tido, fikir kerja banyak tak siap lagi.
Mandi, buka laptop... Tak sampai bape minit, siap-siap nak gi tengok Family Day Siswi. Banyak aktiviti, tapi satu pun tak join. Tolong tengok jer. Nampak Z kat bawah khemah. Nak join? Ala rasa tak sopan lak. Semua kat situ, pakai tudung labuh. He-he. Beralih ke depan court futsal.

Dari jauh dah nampak Syida. Anyam ketupat? Wah.. Nak try gak...


OK, jangan malukan nama keluarga. Hu-hu. Setelah diajar banyak kali, satu pun tak dapat buat. Ni kali pertama nak blaja. Sebelum ni, tengok Nyak masak yang dalam paket. Akhirnya mengalah. Tak nak buat la..


Seriously, its thoughtless, behind-the-times moron. Im not good at all in doing these stuffs.


Mira, ni lah room mate Sarah kat sini. Hehe. Syida berjaya buat ketupat ni.  Berbelit-belit tangan nak blaja. Tak pe.. Guna paket lagi senang. He-he. Rasa sama jer... ^^


Lepas lunch, singgah kat khemah tengok bubur asyura. OK, macam ni rupanya. Tak pernah makan bubur ni. Ada daging? Z siat2 daging tu. Pelik, warna bubur ni hitam... Macam biasa, tolong tengok. ^^